Servicerådgivare/Vikariat
Bil+ Mantorp AB
Heltid
3 månader – upp till 6 månader
18+
? Om tjänsten – Kundmottagare
Arbetsuppgifter
Som kundmottagare blir du en central del i vår kundservice. Du ansvarar för att leda och fördela det dagliga arbetet samt säkerställa att allt blir utfört i tid och med hög kvalitet.
OBS! Detta avser ett vikariat under föräldraledighet.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
Boka och genomföra skadebesiktningar
Lägga upp och hantera ärenden i Cabas (om du inte kan systemet idag lär vi dig)
Planera, administrera och kontrollera reservdelar
Boka jobb till verkstaden samt ansvara för betalning av självrisker och kundbeställt arbete
Ha daglig kontakt med försäkringsbolag och kunder via telefon och mejl
I rollen ligger ett stort fokus på service, kvalitet och kundnöjdhet.
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av kundservice och administrativa arbetsuppgifter, gärna i en service- eller verkstadsmiljö.
Du är en trygg datoranvändare med goda kunskaper i Officepaketet, och har lätt för att lära dig nya system.
Vi tror att du är:
Serviceinriktad och kommunikativ
Noggrann, strukturerad och kvalitetsmedveten
Affärsmässig, ansvarstagande och lösningsorienterad
Stabil som person, med god förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt
Krav:
B-körkort
Mycket god svenska i tal och skrift
Tidigare erfarenhet av Cabas är meriterande men inget krav – vi lär dig!
Vi erbjuder
Vi värdesätter mångfald och välkomnar både kvinnor och män för att skapa en jämn könsfördelning.
I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid din personlighet och potential.
? Låter detta som rätt utmaning för dig?
Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!
Arbetsuppgifter
Som kundmottagare blir du en central del i vår kundservice. Du ansvarar för att leda och fördela det dagliga arbetet samt säkerställa att allt blir utfört i tid och med hög kvalitet.
OBS! Detta avser ett vikariat under föräldraledighet.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
Boka och genomföra skadebesiktningar
Lägga upp och hantera ärenden i Cabas (om du inte kan systemet idag lär vi dig)
Planera, administrera och kontrollera reservdelar
Boka jobb till verkstaden samt ansvara för betalning av självrisker och kundbeställt arbete
Ha daglig kontakt med försäkringsbolag och kunder via telefon och mejl
I rollen ligger ett stort fokus på service, kvalitet och kundnöjdhet.
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av kundservice och administrativa arbetsuppgifter, gärna i en service- eller verkstadsmiljö.
Du är en trygg datoranvändare med goda kunskaper i Officepaketet, och har lätt för att lära dig nya system.
Vi tror att du är:
Serviceinriktad och kommunikativ
Noggrann, strukturerad och kvalitetsmedveten
Affärsmässig, ansvarstagande och lösningsorienterad
Stabil som person, med god förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt
Krav:
B-körkort
Mycket god svenska i tal och skrift
Tidigare erfarenhet av Cabas är meriterande men inget krav – vi lär dig!
Vi erbjuder
Vi värdesätter mångfald och välkomnar både kvinnor och män för att skapa en jämn könsfördelning.
I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid din personlighet och potential.
? Låter detta som rätt utmaning för dig?
Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!
Ett steg till innan du kan ansöka!
Du måste skapa ett konto innan du kan ansöka till jobbet.