Orderadministratör telefoni . InfraCom
InfraCom
Heltid
Tills vidare
20+
Är du noggrann, serviceinriktad och trivs med administrativt arbete? Då kan du vara den vi på InfraCom söker.
Vi letar efter en orderadministratör som kommer att vara en viktig pusselbit i vårt leveransteam. Viktigaste är att du är organiserad, ansvarstagande och bekväm med att kommunicera på svenska i både tal och skrift.
Arbetsuppgifter
Ta emot och hantera beställningar av telefoni lösningar
Kundkontakt via telefon och e-post
Administrativa uppgifter
Vi söker dig som
Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
Är noggrann och strukturerad
Har god servicekänsla
Trivs med att arbeta självständigt men också i team
Är positiv och lösningsorienterad
Tidigare erfarenhet eller utbildning krävs inte – rätt personlighet är viktigare än CV:t!
Vi erbjuder Vi erbjuder en position i en väletablerad verksamhet med drivna och engagerade medarbetare samt god potential för ytterligare tillväxt. En företagskultur där laget går före jaget och där vi värnar om våra medarbetare.
En trygg anställning i ett stabilt företag
Intern upplärning och stöd från kollegor
Möjlighet till utveckling inom administration och kundservice
Trevlig arbetsmiljö med engagerade kollegor
Arbetsort: Göteborg Arbetstider: 08:00-17:00 Anställningsform: Heltid, tillsvidare, provanställning tillämpas Start: Enligt överenskommelse
Om InfraCom Group AB InfraCom Group AB (publ) är en ledande aktör inom IT-infrastruktur. Sedan 1999 erbjuder vi tjänster inom mobil- och fasttelefoni, molnväxel, internet via fiber, server, hosting och webbplattformar. Vi har mer än 30 000 kunder, främst inom SME-segmentet samt offentlig förvaltning.
Omsättning: ca 800 miljoner
Ca 300 medarbetare
+ 20 kontor
Certifierade enligt ISO9001, ISO14001 och ISO27001
Anslutna till kollektivavtal
Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Har du frågor kring rollen eller din ansökan vänligen kontakta Susanne Sävenholt (susanne.savenholt@infracom.se)
Vi letar efter en orderadministratör som kommer att vara en viktig pusselbit i vårt leveransteam. Viktigaste är att du är organiserad, ansvarstagande och bekväm med att kommunicera på svenska i både tal och skrift.
Arbetsuppgifter
Ta emot och hantera beställningar av telefoni lösningar
Kundkontakt via telefon och e-post
Administrativa uppgifter
Vi söker dig som
Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
Är noggrann och strukturerad
Har god servicekänsla
Trivs med att arbeta självständigt men också i team
Är positiv och lösningsorienterad
Tidigare erfarenhet eller utbildning krävs inte – rätt personlighet är viktigare än CV:t!
Vi erbjuder Vi erbjuder en position i en väletablerad verksamhet med drivna och engagerade medarbetare samt god potential för ytterligare tillväxt. En företagskultur där laget går före jaget och där vi värnar om våra medarbetare.
En trygg anställning i ett stabilt företag
Intern upplärning och stöd från kollegor
Möjlighet till utveckling inom administration och kundservice
Trevlig arbetsmiljö med engagerade kollegor
Arbetsort: Göteborg Arbetstider: 08:00-17:00 Anställningsform: Heltid, tillsvidare, provanställning tillämpas Start: Enligt överenskommelse
Om InfraCom Group AB InfraCom Group AB (publ) är en ledande aktör inom IT-infrastruktur. Sedan 1999 erbjuder vi tjänster inom mobil- och fasttelefoni, molnväxel, internet via fiber, server, hosting och webbplattformar. Vi har mer än 30 000 kunder, främst inom SME-segmentet samt offentlig förvaltning.
Omsättning: ca 800 miljoner
Ca 300 medarbetare
+ 20 kontor
Certifierade enligt ISO9001, ISO14001 och ISO27001
Anslutna till kollektivavtal
Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Har du frågor kring rollen eller din ansökan vänligen kontakta Susanne Sävenholt (susanne.savenholt@infracom.se)
Ett steg till innan du kan ansöka!
Du måste skapa ett konto innan du kan ansöka till jobbet.