Kundservicestjärna med säljfokus till Takteam
Takteam
Heltid
Tills vidare
18+
Vi söker dig som trivs i högt tempo, gillar kundkontakt och mår som bäst när du får lösa saker. Som en del av vårt kundserviceteam blir du spindeln i nätet mellan våra avdelningar. Du vet hur det känns när en kund blir nöjd och vill se till att det händer igen. Det får du energi av!
På Takteam får du en viktig roll i vår kundresa. Här är kundservice inte en funktion vid sidan av, utan en naturlig del av allt vi gör. Du får stort eget ansvar, har ett nära samarbete med kollegor och en vardag som gör skillnad för våra kunder. Din roll:
Du håller ihop kundflödet och ser till att saker rör sig framåt. Du hanterar ärenden, följer upp leads och bokar möten. Du är länken mellan kund, sälj, produktion och ekonomi. Du ser detaljerna men tappar aldrig helheten. När du ser en affärsmöjlighet kliver du fram, det faller sig både naturligt och roligt för dig!
Du kommer att:
-Ta emot och hantera inkommande kundärenden på telefon och mail -Arbeta med nykundsbearbetning, fånga upp leads och skapa nya affärsmöjligheter -Vara länken mellan sälj, produktion, reklamation och ekonomi -Säkerställa kundnöjdhet i varje del av kundresan -Jobba mot tydliga mål för service, kvalitet och uppföljning -Administrera, följa upp och strukturera kunddialoger i våra system
Vi tror att du: -Brinner för service och kundnöjdhet
-Är nyfiken, initiativtagande och självgående -Trivs i en roll med hög flexibilitet och varierande uppgifter -Tänker nytt och vågar komma med förslag som driver oss framåt -Tycker att arbetsglädje och laganda är en självklar del av jobbet -Är ödmjuk, hjälpsam och trygg i din kommunikation -Har god digital vana och arbetar obehindrat i Google Workspace Erfarenhet av liknande tjänster är en bonus, men din personlighet och ditt engagemang är avgörande.
Du får: -En fri och varierad roll -Möjlighet att växa samtidigt som företaget växer -Kollegor som stöttar och lyfter varandra -Fast lön, möjlighet till incitament/provision, förmåner och kollektivavtal
På Takteam får du en viktig roll i vår kundresa. Här är kundservice inte en funktion vid sidan av, utan en naturlig del av allt vi gör. Du får stort eget ansvar, har ett nära samarbete med kollegor och en vardag som gör skillnad för våra kunder. Din roll:
Du håller ihop kundflödet och ser till att saker rör sig framåt. Du hanterar ärenden, följer upp leads och bokar möten. Du är länken mellan kund, sälj, produktion och ekonomi. Du ser detaljerna men tappar aldrig helheten. När du ser en affärsmöjlighet kliver du fram, det faller sig både naturligt och roligt för dig!
Du kommer att:
-Ta emot och hantera inkommande kundärenden på telefon och mail -Arbeta med nykundsbearbetning, fånga upp leads och skapa nya affärsmöjligheter -Vara länken mellan sälj, produktion, reklamation och ekonomi -Säkerställa kundnöjdhet i varje del av kundresan -Jobba mot tydliga mål för service, kvalitet och uppföljning -Administrera, följa upp och strukturera kunddialoger i våra system
Vi tror att du: -Brinner för service och kundnöjdhet
-Är nyfiken, initiativtagande och självgående -Trivs i en roll med hög flexibilitet och varierande uppgifter -Tänker nytt och vågar komma med förslag som driver oss framåt -Tycker att arbetsglädje och laganda är en självklar del av jobbet -Är ödmjuk, hjälpsam och trygg i din kommunikation -Har god digital vana och arbetar obehindrat i Google Workspace Erfarenhet av liknande tjänster är en bonus, men din personlighet och ditt engagemang är avgörande.
Du får: -En fri och varierad roll -Möjlighet att växa samtidigt som företaget växer -Kollegor som stöttar och lyfter varandra -Fast lön, möjlighet till incitament/provision, förmåner och kollektivavtal
Ett steg till innan du kan ansöka!
Du måste skapa ett konto innan du kan ansöka till jobbet.