Kund- & kontorskoordinator
APPuru AB
Heltid
Tills vidare
20+
Energigatan 17 A
Kund- & kontorskoordinator till APPuru AB (Pyramid-experter)
Tycker du om att ha många bollar i luften, prata med människor och få saker att hända? Trivs du lika bra i telefonen som i våra digitala system – och gillar känslan av att vara “spindeln i nätet”? Då kan du vara APPurus nästa kollega.
Om APPuru
APPuru AB är specialister på Pyramid affärssystem – och bara Pyramid. Vi hjälper våra kunder att få ordning, struktur och effektiva flöden i sin vardag. Vi är ett mindre bolag där det är kort väg från idé till beslut, och där alla faktiskt märks.
Om rollen
Vi söker en person som både gillar kundkontakt och är trygg i att arbeta i olika system. Rollen är en kombination av:
Kundrelationer
Ringa kunder, följa upp och planera om uppdragSkapa och vårda långsiktiga relationerVara en trevlig och trygg röst i telefonen
Kontorsnära uppgifter
Hålla koll på kaffemaskin, enklare inköp och “småfix” på kontoret
Se till att saker fungerar i vardagen (utan att behöva hålla i en dammsugare…)
Administration & planering
Boka och planera uppdrag i våra system
Arbeta i affärssystem, CRM och andra IT-verktyg
Hantera inkommande samtal och ärenden
Ev. projektledning (för mer senior profil)
Hålla ihop mindre kunduppdrag eller delprojekt
Följa upp, påminna, styra upp och se till att saker kommer i mål
Rollen kan delvis formas efter dig – är du mer junior blir det mer kundkontakt och administration, är du mer senior kan projektledning och mer ansvar växa in naturligt.
Vem vi söker
Vi tror att du:
Gillar att prata i telefon och inte drar dig för att ringa upp kunder
Har hög datorvana och är van att jobba i olika system (inte bara surf och sociala medier)
Är strukturerad och tycker om att planera och ha koll
Trivs med att hjälpa andra och “göra nytta” på jobbet
Pratar och skriver svenska obehindrat
Gärna bor i eller i närheten av Kungsbacka, så pendlingen fungerar i vardagen
Meriterande (inte krav, men stort plus)
Erfarenhet av Pyramid affärssystem
Erfarenhet av andra affärssystem
Vana av att jobba i CRM-system
Tidigare roll inom IT-support eller liknande
Erfarenhet av att koordinera eller projektleda mindre uppdrag
Det viktigaste för oss är inställningen – att du vill jobba, lära dig och vara en del av ett team där alla bidrar.
Vad vi erbjuder
Ett nischat bolag med spetskompetens inom Pyramid affärssystem
Varierad vardag med både kundkontakt, struktur och praktiska uppgifter
Möjlighet att växa in i rollen och ta mer ansvar över tid
Kollegor som bryr sig mer om att saker funkar än om flashiga titlar
OBS: Ange lönekrav i ansökan
Tycker du om att ha många bollar i luften, prata med människor och få saker att hända? Trivs du lika bra i telefonen som i våra digitala system – och gillar känslan av att vara “spindeln i nätet”? Då kan du vara APPurus nästa kollega.
Om APPuru
APPuru AB är specialister på Pyramid affärssystem – och bara Pyramid. Vi hjälper våra kunder att få ordning, struktur och effektiva flöden i sin vardag. Vi är ett mindre bolag där det är kort väg från idé till beslut, och där alla faktiskt märks.
Om rollen
Vi söker en person som både gillar kundkontakt och är trygg i att arbeta i olika system. Rollen är en kombination av:
Kundrelationer
Ringa kunder, följa upp och planera om uppdragSkapa och vårda långsiktiga relationerVara en trevlig och trygg röst i telefonen
Kontorsnära uppgifter
Hålla koll på kaffemaskin, enklare inköp och “småfix” på kontoret
Se till att saker fungerar i vardagen (utan att behöva hålla i en dammsugare…)
Administration & planering
Boka och planera uppdrag i våra system
Arbeta i affärssystem, CRM och andra IT-verktyg
Hantera inkommande samtal och ärenden
Ev. projektledning (för mer senior profil)
Hålla ihop mindre kunduppdrag eller delprojekt
Följa upp, påminna, styra upp och se till att saker kommer i mål
Rollen kan delvis formas efter dig – är du mer junior blir det mer kundkontakt och administration, är du mer senior kan projektledning och mer ansvar växa in naturligt.
Vem vi söker
Vi tror att du:
Gillar att prata i telefon och inte drar dig för att ringa upp kunder
Har hög datorvana och är van att jobba i olika system (inte bara surf och sociala medier)
Är strukturerad och tycker om att planera och ha koll
Trivs med att hjälpa andra och “göra nytta” på jobbet
Pratar och skriver svenska obehindrat
Gärna bor i eller i närheten av Kungsbacka, så pendlingen fungerar i vardagen
Meriterande (inte krav, men stort plus)
Erfarenhet av Pyramid affärssystem
Erfarenhet av andra affärssystem
Vana av att jobba i CRM-system
Tidigare roll inom IT-support eller liknande
Erfarenhet av att koordinera eller projektleda mindre uppdrag
Det viktigaste för oss är inställningen – att du vill jobba, lära dig och vara en del av ett team där alla bidrar.
Vad vi erbjuder
Ett nischat bolag med spetskompetens inom Pyramid affärssystem
Varierad vardag med både kundkontakt, struktur och praktiska uppgifter
Möjlighet att växa in i rollen och ta mer ansvar över tid
Kollegor som bryr sig mer om att saker funkar än om flashiga titlar
OBS: Ange lönekrav i ansökan
Ett steg till innan du kan ansöka!
Du måste skapa ett konto innan du kan ansöka till jobbet.