Innesäljare till Svenska Alarm
Saleshub
Heltid
Tills vidare
15+
Med en kombination av högsta kvalitet och teknik i framkant har Svenska Alarm erbjudit marknadsledande larmlösningar för både hushåll och företag i snart 15 år. Med deras schyssta prismodell äger kunden alltid sitt larm och slipper sitta fast i en gammaldags hyrlösning. Utrustningen kan delbetalas eller köpas på en faktura.
Arbetsbeskrivning
Som innesäljare hos Svenska Alarm får du en central roll i deras säljteam. Du arbetar med både inkommande och utgående kundkontakter via telefon, mejl och digitala kanaler. Din uppgift är att förstå kundens behov, presentera deras smarta larmlösningar och vägleda dem mot den bästa säkerhetslösningen för deras hem eller företag.
Du ansvarar för hela säljprocessen från första kontakt till avslutad affär. Rollen kräver lyhördhet, förtroendeskapande förmåga och ett resultatfokuserat arbetssätt. Du utgår från deras kontor i Malmö där du får stöd av erfarna kollegor samt kontinuerlig utveckling inom försäljning och säkerhetsteknik.
Krav
Erfarenhet av försäljning, gärna telefonförsäljning eller erfarenhet inom larm
Ansvarstagande och lösningsorienterad
Gillar att arbeta i team
Behärskar svenska flytande i tal och skrift
Svenska Alarm erbjuder
Provisionsbaserad lön
Tävlingar med fina priser
Stöttande kollegor och god teamkultur
Mycket goda utvecklingsmöjligheter på företaget
Löpande utbildning inom försäljning och kommunikation
Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Malmö
Du får även möjlighet att delta i en 1-årig säljutbildning med Mikael Arndt, inklusive 25 diplomerande kurser i försäljning och liveföreläsningar varje vecka. Du har också chansen att delta i Sveriges största säljevent på Oscarsteatern och en 2-dagars säljutbildning på plats i Stockholm för att utvecklas ännu mer som säljare.
I denna rekrytering samarbetar Svenska Alarm med rekryteringsföretaget Saleshub. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på amir.chamsine@saleshub.se.
Arbetsbeskrivning
Som innesäljare hos Svenska Alarm får du en central roll i deras säljteam. Du arbetar med både inkommande och utgående kundkontakter via telefon, mejl och digitala kanaler. Din uppgift är att förstå kundens behov, presentera deras smarta larmlösningar och vägleda dem mot den bästa säkerhetslösningen för deras hem eller företag.
Du ansvarar för hela säljprocessen från första kontakt till avslutad affär. Rollen kräver lyhördhet, förtroendeskapande förmåga och ett resultatfokuserat arbetssätt. Du utgår från deras kontor i Malmö där du får stöd av erfarna kollegor samt kontinuerlig utveckling inom försäljning och säkerhetsteknik.
Krav
Erfarenhet av försäljning, gärna telefonförsäljning eller erfarenhet inom larm
Ansvarstagande och lösningsorienterad
Gillar att arbeta i team
Behärskar svenska flytande i tal och skrift
Svenska Alarm erbjuder
Provisionsbaserad lön
Tävlingar med fina priser
Stöttande kollegor och god teamkultur
Mycket goda utvecklingsmöjligheter på företaget
Löpande utbildning inom försäljning och kommunikation
Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Malmö
Du får även möjlighet att delta i en 1-årig säljutbildning med Mikael Arndt, inklusive 25 diplomerande kurser i försäljning och liveföreläsningar varje vecka. Du har också chansen att delta i Sveriges största säljevent på Oscarsteatern och en 2-dagars säljutbildning på plats i Stockholm för att utvecklas ännu mer som säljare.
I denna rekrytering samarbetar Svenska Alarm med rekryteringsföretaget Saleshub. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på amir.chamsine@saleshub.se.
Ett steg till innan du kan ansöka!
Du måste skapa ett konto innan du kan ansöka till jobbet.